2007/05/15

Миний Agloco-гийн үзүүлэлт

Agloco-д элсээд доороо ийм их хүнтэй болжээ. Цаашид бүүр олон хүн миний доор элсэнэ байх. Member Calculator ашиглаад бодож үзэв миний доор нийт 31 хүн хүн тус бүр доороо № хүн элсүүлсэн гэж үзээд ViewBar-ийг сард 5-н цаг ашиглана гээд бодсон чинь сард 198.75 $ гэж гарч байхийн гэхдээ би жаахан ихээр аваад бодчихсон л доо. За тэгээд Agloco-д элсээд өөрийн доор хүн элсүүлж байгаа бүх хүмүүстээ баярлсанаа илэрхийлэе. Та бүхний ачаар би сард 200 шахам доллар авч магадгүй юм шиг байна. Мөн элсчихээд ямарч хүн элсүүлээгүй байгаа хүмүүстээ доороо олон хүн элсүүлхийг хүсий. Хүн элсүүлэх олон арга байгаа. Жишээлбэл блог хөтлөх, форумд сэдэв нээх, yahoo group-үүдээр мэдээлэх, хүн олноор ордог сайтуудыг мэдээн дээр comment хийх, мессенжирээр тараах, мэйл бичих гээд л маш олон арга байгаа та энэ бүхнийг ашиглаад өөрийн доор олон хүнийг элсүүлэх боломжтой. Хэрвээ та элсэж амжаагүй байгаа бол энд дараад Agloco-гийн гишүүн болоорой. За амжилт.

No comments: